のんびりいこうよぉ

障害児の父です。障害者関連、スーパーセブンとW650、プラモデル作成、そして福岡出身なので福岡ネタが大好きなアラフィフMBAホルダー。

JPE will be back in a garage

Swap an EMS EM-70 for a Link G4X will finish this weekend, as Ck-san announced. Setting a schedule is necessary for me to bring a JPE back to the garage. Ck-san told me if your schedule isn't a problem on Sunday, he will come here, but if you want Satday, please come to the factory. I checked the weather for the weekend. Saturday was sunny, but Sunday was rainy. So I'm going to set a schedule for Saturday. If there is no JPE in the garage, it can become a little lonely.

JPEの引き取り日が決まりました。

Ckさんに確認したら、土曜日でも日曜日でも良いよってことでした。 もし日曜ならさくらモーニングクルーズまで乗って行くよと仰ってくださいましたが、日曜日は雨の可能性もあるので明日土曜日に引き取りに行ってきます。

もぉ、色々あったけどワクワクしかないんだよね。

やっぱりガレージにJPEがないと寂しいんだよね。